ویکیو ، سرویس جستجو در اینترنتکد لوگوهای سه گوشه
ویکیو ، سرویس جستجو در اینترنتکد لوگوهای سه گوشه
مي خواهم در کنار کريمي از فوتبال خداحافظي کنم.
تاريخ : جمعه 19 آبان 1391برچسب:, | | نویسنده : آرتمیس

در بين مصاحبه زنده مهدي مهدوي کيا با عادل فردوسي پور،کاپيتان پرسپوليس با اشاره به فردوسي پور گفت که مي خواهد در مورد علي کريمي و اتفاقاتي که بين او و ژوزه پيش آمده حرف بزند.
کيا که گمان مي کرد فرصت چنداني براي حرف زدن در برنامه نود ندارد وقتي عادل داشت صحنه هاي اخراج او در نخستين بازي اش براي استيل آذين را نشان مي داد با اشاره به او فهماند که مي خواهد در مورد علي کريمي حرف بزند.

مهدوي کيا وقتي فرصت پيدا کرد تا در اين مورد حرف بزند گفت:«به اندازه کافي در اين مورد حرف زده ايم.اعتقاد من اين است که يک اتفاقي در خانواده پرسپوليس افتاده است که مي توانست خيلي زودتر از اين ها حل شود.کريمي دوست خوب من است و همه مجموعه دوست دارند که برگردد.من قبل از بازي با راه آهن شخصا پيش ژوزه رفتم و با او حرف زدم.امروز تولد علي است و ما دوست داريم که او به تيم برگردد.»

او ادامه داد:«خودم خيلي دوست دارم که اين اتفاق بيفتد.چون فصل آخري است که فوتبال بازي مي کنم و مي خواهم در کنار علي از فوتبال خداحافظي کنم.بازگشت علي قدرت تيم ما را بيشتر مي کند.اميدوارم هر چه زودتر اين اتفاق بيفتد.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







ابزار های مفید وبلاگ نویسان